Menu
We gebruiken cookies voor analyse, veiligheidsdoeleinden, het goed functioneren en het persoonlijker maken van de website. Gaat u verder op de site? Dan geeft u ons toestemming om cookies te plaatsen. Cookiebeleid.
Na de start van ons bedrijf in 2010 is er al weer veel veranderd. Natuurlijk was ik als oprichter van Asbestsanering Het Zuiden BV geen onbekende in de wereld van asbestsanering.
De eerste 2 jaar na de oprichting waren vooral belangrijk voor het fundament van het bedrijf, om een stempel te kunnen drukken op zaken als veiligheid, gezondheid en passie voor het vak. Asbestsanering is een specialisme (absoluut geen sloper). Ik zou het willen vergelijken met omgekeerd bouwen, demonteren met de best mogelijke techniek die er bestaat.
Na twee jaar groeiden we uit ons jasje en was een verbouwing noodzakelijk. Een bedrijfshal met inpandig kantoor daar waren we oprecht trots op! Onze eigen locatie met toekomst en uitbreidingsmogelijkheden.
Personeel dat in de jaren werd aangetrokken werd hoog opgeleid, we mogen dan ook zeggen dat we een elf Deskundig Toezichthouders binnen ons bedrijf hebben die dagelijks hun kwaliteiten in uitvoering brengen om de klant uiterst tevreden te stellen.
Ook op kantoor worden de werkzaamheden tot in detail voorbereid, vele meldingen werkplannen, inventarisaties enzovoorts passeren de revue. In september 2013 nemen we het besluit om het inpandige kantoor te gaan verruilen voor een nieuw te bouwen kantoorpand om onze werkzaamheden op een hoog niveau te kunnen blijven uitvoeren.
Een architect wordt aangesteld en de eerste tekening volgt, een kostenraming wordt opgesteld en we besluiten om een vakkundige aannemer in de arm te nemen om onze nieuwe mijlpaal te gaan verwezenlijken. Na het verkrijgen van de vergunning door de gemeente zijn we zover om de eerste schop in de grond te zetten. Al snel krijgen we een idee van hoe het geheel eruit zal gaan zien door het plaatsen van staalconstructie en betonvloeren. De metalen wandpanelen volgen en de gemetselde kolommen worden vakkundig hoog gemetseld.
De afbouw gaat beginnen, leidingen, kabels en loodgieterswerk wordt met uiterste precisie aangebracht, het indelen van de ruimtes gebeurd vakkundig waar kwaliteit hoog in het vaandel staat! Uiteindelijk de afwerking van vloeren, wanden, technische installaties, verlichting, verwarming, koeling, enzovoorts, komen we tot een uiterst gewenst resultaat.
Blij dat we een samenwerking hebben mogen hebben met een aantal nette en vakbekwame bedrijven, waaronder Architect Marcel Zeelen en Bouwbedrijf Leon Corstjens. In samenwerking met een aantal andere partijen met verschillende specialisme: hartelijk dank voor jullie inzet om onze droom te waar te maken!
De inrichting is vlot verlopen en uitstekend gepland door de Heldense Kantoor Installaties, met uiterste precisie voor het aanbrengen van het kantoor meubilair.
In ons nieuwe kantoor hebben wij een instructieruimte gecreƫerd voorzien van alle mogelijkheden om instructies en onderricht te kunnen verschaffen aan onze werknemers maar ook aan derden.
Een instructie op het gebied van asbest herkenning kan door ons verzorgd worden voor jullie vaklieden om onnodige fouten / schades op werkplekken te veroorzaken, met alle gevolgen van dien! Wanneer jullie als opdrachtgever een specifiek onderwerp willen belichten kunnen we voor u een aangepaste instructie verzorgen om doelbewust tot de kern van uw onderwerp door te kunnen dringen.
VOOR ELK PROBLEEM EEN GEPAST PLAN VAN AANPAK!
Voor een uitleg of korte impressie van de mogelijkheden graag een afspraak maken zodat we in alle rust een gepaste aanbieding kunnen maken op uw vraag.